Fautuaga Laiti ile SPL Evaporative Condensers

Aua ne'i faia so'o se auaunaga i luga po'o latalata i ili, afi, po'o ta'avale po'o totonu ole iunite e aunoa ma le fa'amautinoa muamua o ili ma pamu ua motusia, loka i fafo, ma fa'ailoga i fafo.
Siaki ina ia mautinoa o loʻo faʻapipiʻi lelei faʻamau afi afi e puipuia ai le mamafa o le afi.
O avanoa ma/po'o fa'alavelave fa'afefe e ono iai ile pito i lalo ole pesini vai malulu.Fa'aeteete pe a savali i totonu o lenei meafaigaluega.
Ole pito pito i luga ole fa'alava ole iunite e le'o fa'amoemoe e fa'aoga e pei o se fa'asaga savali po'o se tulaga galue.Afai e mana'omia le avanoa i le pito i luga o le iunite, e lapataia le tagata fa'atau/tagata fa'ai'u ina ia fa'aoga auala talafeagai e tausisia ai tulaga saogalemu talafeagai a pulega a le malo.
E le fa'atulagaina paipa fa'afefete e lagolago ai le mamafa o se tagata po'o le fa'aaogaina o se mea e teu ai po'o se mea faigaluega mo so'o se masini po'o meafaigaluega.O le fa'aogaina o nei mea e pei o mea savali, galuega po'o mea e teu ai e ono afaina ai tagata faigaluega po'o le fa'aleagaina o meafaigaluega.E le tatau ona ufiufi i se tapoleni palasitika vaega o lo'o iai fa'a'ese'ese.
Tagata faigaluega e fa'aalia sa'o i le tafega o le ea ma le tafega / puao o loʻo aʻafia ai, faʻatupuina i le taimi o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le vai ma/poʻo le ili, poʻo le puao e gaosia e le maualuga o le vai poʻo le ea faʻapipiʻi (pe a faʻaaogaina e faʻamama ai vaega o le vai faʻasolosolo) , e tatau ona ofuina ni mea faigaluega e puipuia ai le manava ua fa'amaonia mo ia fa'aoga e pulega a le malo mo le saogalemu ma le soifua maloloina.
O le fa'avevela pesini e le'i fuafuaina e puipuia ai le aisa i le taimi o le fa'aogaina o le iunite.Aua le fa'aogaina le fa'avevela pesini mo se taimi umi.E ono tula'i mai se tulaga maualalo o le suavai, ma o le a le tapuni le masini lea e ono afaina ai le afi ma le iunite.
Fa'amolemole fa'afeso'ota'i le Fa'atapula'aina o Fa'asa'o i totonu o le pepa tu'uina atu e fa'atatau i ma fa'amalosia i le taimi o le fa'atauga/fa'atauga o nei oloa.O loʻo faʻamatalaina i lenei tusi lesona o auaunaga fautuaina mo le amataina, faʻagaioiga, ma le tapuni, ma le faʻatatau o taimi taitasi.
SPL iunite e masani ona faʻapipiʻi vave pe a uma ona lafo ma tele e faʻaogaina i le tausaga atoa.Ae peita'i, afai e tatau ona teuina le iunite mo se taimi umi a'o le'i fa'apipi'iina pe a uma fo'i ona fa'apipi'iina, e tatau ona mata'ituina nisi o puipuiga.Mo se fa'ata'ita'iga, o le ufiufi o le iunite i se tapoleni palasitika manino a'o teuina e mafai ona maileia le vevela i totonu o le iunite, e ono fa'aleagaina ai le fa'atumu ma isi vaega palasitika.Afai e tatau ona ufiufi le iunite i le taimi e teu ai, e tatau ona faʻaogaina se tapoleni e faʻaalia.
O masini eletise, masini, ma masini taamilo e ono lamatia, aemaise lava mo i latou e le masani i latou mamanu, fausiaina, ma le faʻaogaina.O le mea lea, fa'aaoga auala talafeagai e loka ai.O puipuiga lelei (e aofia ai le faʻaogaina o pa puipui pe a manaʻomia) e tatau ona ave faʻatasi ma nei meafaigaluega e puipuia ai tagata lautele mai manuʻa ma puipuia ai le faʻaleagaina o meafaigaluega, lona faʻaogaina, ma nofoaga.
Aua ne'i fa'aogaina suau'u o lo'o iai ni mea fa'amama mo le fa'alumaina.Ole suau'u fa'amama ole a aveese le graphite ile lima fa'amau ma mafua ai ona fa'aletonu le fa'amomoli.E le gata i lea, aua nei fa'alavelaveina le fa'aogaina o mea e ala i le fa'amauina o le fetuutuuna'iga o le pulou i luga o se iunite fou a'o fa'apipi'iina i le fale gaosimea.
O nei masini e le tatau ona fa'agaioia e aunoa ma ni pupuni uma, avanoa avanoa, ma faitotoa avanoa i le nofoaga.Mo le puipuiga o le au'aunaga fa'atagaina ma le tausiga o tagata faigaluega, fa'apipi'i se ki fa'amuta e mafai ona loka i totonu o le va'aiga o le iunite i luga o ili ta'itasi ma pamu afi e feso'ota'i ma nei masini e tusa ai ma le tulaga fa'atino.
E tatau ona fa'aogaina auala fa'ainisinia ma fa'agaioiga e puipuia ai nei oloa mai le fa'aleagaina ma/po'o le fa'aitiitia o le aoga ona o le fa'a'aisa.
Aua ne'i fa'aogaina ni vaifofo e fa'atatau i le chlorine po'o le chlorine e pei ole pitiki po'o le muriatic (hydrochloric) acid e fa'amama ai le sila.E taua tele le fufuluina o luga i le vai mafanafana ma solo i se ie mago pe a uma ona faʻamamā.
Fa'amatalaga Tausia Lautele
O 'au'aunaga e mana'omia mo le fa'atumauina o se vaega o mea e fa'amama ai le vai e fa'atatau i le lelei o le ea ma le vai i le nofoaga o lo'o fa'apipi'i ai.
AIR:O tulaga e sili ona leaga o le atemosifia o tulaga e le masani ai le asu fale gaosi oloa, asu vailaʻau, masima poʻo le pefu mamafa.O ia mea leaga o le ea e ave i totonu o masini ma mitiia e le vai toe faʻaleleia e fausia ai se vaifofo pala.
Vai:O tulaga sili ona leaga e atiaʻe aʻo alu ese le vai mai mea faigaluega, ma tuʻu ai mea faʻamaʻi faʻamavae na muai maua i totonu o le vai faʻaleleia.O nei mea fa'afefeteina atonu e alkaline po'o acidic ma, a'o fa'atumauina i totonu o le vai fe'avea'i, e mafai ona fa'a'ele'ele pe fa'avaveina le pala.
lO le tele o le eleelea i le ea ma le vai e fuafua ai le tele o auaunaga tau tausiga ma e pulea ai foi le tele o togafitiga vai e mafai ona fesuisuiai mai se tafega faifai pea ma le pulea o meaola i se faiga togafitiga faʻapitoa.

 


Taimi meli: Me-14-2021