Fa'alogo lelei i mea nei pe a fa'amama ma fa'atumauina le olo malulu tapuni!

Lapataiga mo le fa'amamāina ma le tausiga o le olo fa'alili tapuni

O a fa'afitauli e tatau ona va'aia pe a fa'amamā ma fa'atumauina le olo malulu tapuni?

O le faagaoioiga masani o le olo mālūlū e fesoʻotaʻi saʻo i le lelei o le olo malulu.O le olo malulu tapuni ua leva ona faʻaaogaina, ma o vaega uma e faʻaalia i fafo e faigofie ona faʻafefe.Aemaise lava, o le faʻamamaina masani o totonu ma paipa tufatufa vai e sili ona taua ma e le mafai ona le amanaiaina.Ina ia aua nei fa'alavelaveina le fa'agaioiga masani o le olo malulu tapuni ona o ni gau laiti.O mea nei e tatau ona va'aia pe a fa'amamā ma tausia le olo malulu tapuni:

Fa'aeteetega:

1. I le avea ai ma auala mo le vevela ma le susu fesuiaiga i le va o le ea ma le vai, o le faʻapipiʻiina o le olo malulu e masani lava ona faia i mea PVC maualuga, lea e aofia i le vaega o palasitika ma e faigofie ona faʻamama.Pe a maua o loʻo i ai palapala poʻo microorganisms o loʻo pipii i ai, e mafai ona fufulu i le vai poʻo le faʻamamāina i lalo o le mamafa.

2. E faigofie ona maua pe a iai ni palapala po'o ni meaola ninii o lo'o pipii i le fata vai, ma e faigofie ona fa'amama e ala i le fufulu.Ae ui i lea, e tatau ona maitauina e tatau ona poloka le vai o le olo malulu aʻo leʻi faʻamamāina, ma e tatau ona tatala le alavai alavai i le taimi o le faʻamamāina ina ia faʻatagaina le vai palapala pe a uma ona faʻamamaina e faʻamalo mai le alavai e taofia ai mai le ulu atu i le paipa toe foʻi. o vai malulu.Pe a fa'amama le masini tufa vai ma fa'apipi'i Fa'atino uma.


Taimi meli: Mati-30-2023